مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1400 ساعت 18:352021-12-14سياسي

تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم روستای گلستانک 


مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان کرج با اشاره به بازدید مستمر و دوره ای از روستای گلستانک گفت: ساماندهی ساخت و ساز در محدوده حریم روستاها و مقابله با زمین خواری سرعت گرفته است.

- ، یعقوب آقامحمدی لنکرانی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه در بازدید مستمر و دوره ای از روستای گلستانک اظهار کرد: ساماندهی ساخت و ساز در محدوده حریم روستاها و مقابله با زمین خواری با توجه به راه اندازی سامانه هوشمند رصد تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان کرج تسریع می یابد.

وی بیان کرد: باید با یک نگاه دقیق کارشناسی و با هدف حفظ و بازیابی بافت سنتی روستاها و گسترش کسب و کارهای روستایی در جهت توانمندسازی ساکنان روستا، قوانین و طرح های گذشته مورد ارزیابی قرار گیرند و اشکالات طرح های هادی از جمله مشخص نبودن افق توسعه و گسترش آتی روستاها برطرف شود.

مسئول امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان کرج متذکر شد: با توجه به اینکه طرح های بازنگری دارای اشکالات فراوان شکلی و ماهیتی دارد و با سیاست های کلی نظام در تعارض است و از منظر قانون گذاری واجد ایرادات فراوان بوده و می تواند موجبات گسترش بدون مطالعه روستاها و از بین رفتن اراضی ملی و کشاورزی و تخریب محیط زیست طبیعی استان را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم روستای گلستانک 

تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم روستای گلستانک